sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Koekampauksia


Testailtiin tuossa viikonloppuna hieman kampauksia :) Oma etunsa on kyllä sillä, että kampaaja löytyy lähipiiristä. Ensimmäinen urakka meni kyllä siihen, että opin huomaamaan mistä pidän ja mistä en. Mun hiuksia kun on kampailtu hienoksi viimeksi ylioppilaskuvaan :D

Tottakai tiedän hieman mistä pidän ja mistä en lainkaan. Haluaisin vaan siihen hääkampaukseen jotain speciaalia :) ja jos jotain oon tässä häitä suunnitellessa oppinut, niin, että ei aina kannata tarttua siihen ilmeisimpään vaihtoehtoon.

Definitely gonna need some lacey goodness in my wedding

Kokeiltiin ensin vähän tällaisia löysempiä nutturoita, jotka ei oo niin "virallisia". Näitä oon paljon pinnaillut Pinterestissä jo ennen ko hääsuunnittelut varsinaisesti alko. Huomasin kuitenkin, että nää ei mun mielestä oikeen toiminu mun päässä. Ens kerralla aiotaankin kokeilla jtn. hieman virallisempaa :)


Tässä vähän inspiraatiokuvia...




Ehkäpä näistä joku vielä "kolahtaa" tässä kevään mittaan :)

Vaikka tässä nyt kaikilla "malleilla" hiukset on kiinni, houkuttelis   myös kokeilla jtn. missä hiukset olis osittain auki. Yleensä laitan     omat hiukset jotenkin toiselle puolelle  ja kiharran, joten tää olis     varmaan sitä "safe zonea" :D Tuo Jennifer Lawrencen kuva on vaan   niin upea <3 Pelkistettyä, mutta samalla kaunista ja näyttävää. Toi     Hepburn olis sit taas jtn erilaista, mutta houkuttelevaa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti